پویانپویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ثمره عشق ما پویان

عاشق شیطونیاتم

1390/10/14 18:12
نویسنده : مامان ساره
1,437 بازدید
اشتراک گذاری

الان درست 10 ماه و 16 روز و 7 ساعت که من عاشقتم و میپرستمت. هر روز خدا رو شاکرم که تو رو به ما داد. درسته خیلی شیطونی و شیطونیاتم با خودت بزرگتر میشه ولی به خاطر همین چیزاست که دوست دارمقلب  پسرم شده مونس مامانش نمیدونی چه لذتی داره که صبحا با صدای تو از خواب بلند میشم . خدایا ممنونم به خاطر لحظات قشنگ زندگیم باپویان

                4 دی و خاله رها خونمون بود بابا حمید داشت دنبال یه CD میگشت که شما سر رسیدی واییییییییی   من عاشق قیافه متعجب بارانم همش به من میگفت دعواش کن!

  

 

اینجا هم بهت گفتیم نکن آخه قیافشو ! خیلی سرتقی وقتی کاری میکنی نباید جلوتو بگیرن ولی مگه میشه مامانی گفتن بابایی گفتن!

9دی و خونه خاله رها سوار تاب باران شدی.دوست داشتی ولی طبق معمول فقط 5 دقیقه باهاش سرگرم بودی مثل همه اسباب بازی های دیگهسبز فقط اگه قاشق و قابلمه باشه یک ربعهورا

بدون شرح

سه شنبه 13دی باباحمید رفته فوتبال و شما تا 2 نصفه شب نخوابیدیاوه اینم وضعیت تلفن ماست!                                                                                                  

دوربین رو دست من دیدی و میخواستی بیای سراغ اون

بهت ندادم و رفتی سراغ اتاقت.الهی قربونت برم که یه لحظه آروم نمیمونی  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الينا گلينا
17 دی 90 9:45
پسر به معناي واقعي خيلي بلايي البته دختر من كمتر از تو شيطوني نمي كنه ها.كلا بچه ها خيلي بلا شدند. خدا هيچ خونه اي را بي بلا نكنه


آره عزیزم ببخشید من نمیدونم چه جوری بقیه رو لینک کنم ممنون میشم بهم یاد بدید
مريم مامان برسامي
21 دی 90 14:20
سلام من قبلا فكر كنم اومدم وبلاگ پويان جون اگه اجازه بدين لينكتون ميكنم منم يه پسر دارم كه خيلي شيطونه دوست داشتين وبلاگ برسامي سر بزنين راستي در مورد لينك كردن همون قسمت كه ميرين ارسال مطلب و انتخواب ميكنين اونجا يه قسمتي هست به اسم پيوند هاي وبلاگ اون و باز ميكنين اسم و آدرس وبلاگ كسي و كه ميخواين وارد ميكنين بعد تاييد ميكنين اونجوري ليست دوستان پويان جون فعال ميشه
سارا
21 دی 90 15:33
خدا حفظش کنه پسر خیلی با نمکیه
مامان اميرحسين
30 دی 90 22:13
واي چه خدايا بچه ها به اين سن كه ميرسن عاشق ريخت و پاشن چه سي دي پاشي كرده اين پويان بلا