پویانپویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ثمره عشق ما پویان

بیدار شدن من

1390/8/8 21:24
نویسنده : مامان ساره
1,449 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربونت بره که دیگه خطرناک شدی.بابا باید تختتو بیاره پایین.نصف شبا من با صدای بالا پایین پریدن تو بیدار میشم.از تهران که اومدیم حتما تختتو درست میکنم.       

آخه میشه عاشقش نبود!!!

 

 

                                                                                                                               

آخه میشه نخورمش!!!

 

                                                                                                                               

تختتو 12 شهریور وقتی 6ماه ونیمت بود عوض کردیم. اولش یه خورده سختم بود آخه به اون تختت عادت داشتم ولی از اینکه بزرگ شدی و دیگه رو تخت کوچولوت جا نمیشدی ذوق داشتم           

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

dp
8 آبان 90 22:38
سلام . وبلاگ ملیسا خانم آپ شد . خوشحال میشیم به وبلاگ جگر گوشمون سری بزنید و ما رو از نظرات قشنگ خودتون بی نصیب نفرمائید .
الينا گلينا
9 آبان 90 14:24
واي چه گل پسري .جداً چقدر شبيه اليناي من هستي خوشگل خان من با اجازه لينكتون مي كنم