پویانپویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ثمره عشق ما پویان

و باز هم تهران

1390/11/11 13:13
نویسنده : مامان ساره
1,721 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه کم کم داریم به تولد یک سالگی پسرم نزدیک میشیم وای که چه لذتی داره وقتی به اون روز فکر میکنم انقدر ذوق دارم ........  همش دارم  راجب اون روز با بابا حمید حرف میزنم ایشالله یه تولد خوشکل واسه پسرم میگیرم.آخه تو عشق مامان و بابایی   مونس مامانی                                                                                                                         18دی و داریم میریم خونه ذایی عباس. تو با مامان تنها اومدی تهران تا بعد بابا بیاد

مرد کوچولوی من

اینم اوضاع اتاق خاله هانیه سبز                                                                                   

22دی و قراره دوستت سام راد و خاله آذین و خاله مرجان بیان. خدا رو شکر پسر خوبی بودی فقط چون یه خورده شلوغ بود ترسیده بودی همش میخواستی پیش من باشی لبخند

نمیدونم چی میخوای بگیییییی

 

چه شب خوبی بود کلا با پویان همیشه خوبه!!!!  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اميرحسين
11 بهمن 90 12:57
تولدشون پيشاپيش مبارك پسر منم تولدش نزديكه
مامان اميرحسين
11 بهمن 90 12:58
به سلامتي كه برگشتين


مامان الیسا
26 بهمن 90 17:40
سلام .چه پسر بامزه ای دارین تولدشم مبارک