پویانپویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

ثمره عشق ما پویان

شیطون کوچولو

1390/9/28 18:46
نویسنده : مامان ساره
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

23 اذر پویانم واسه اولین بار اومد سراغ کشوی آشپزخانه.الهی قربونش برم چقدرم ذوق کرد و بازی کرد هیچوقت فکر نمی کردم پویان یه زمانی این همه وقت یک جا میمونه و بازی میکنه آخه خیلی شیطون عشقم

مامان قربونت بره که آخر بدستش آوردی!

روزی تقریبا 3 بار کمدتو زیرو رو میکنی در واقع اتاقتو اگر هم جمع نشه دیگه سراغشون نمیری. واسه همین وقتی میخوابی مامان واست مرتب میکنهقلب                                 

 چه عکس قشنگیه واسه تبلیغلبخند

من عاشق درم کارم اینه که در اتاق و کمد رو ببندم بعدم نتونم باز کنم! انقدرم تلاش میکنم تا مامانم دلش میسوزه و میاد واسم باز میکنه

شیطونی از چشماش میباره  

26 آذر 

24 آذر و پسرم تیپ زده بریم مهمونی خونه مامان جونش تازه یه جلیقه خوشکلم دارمعینک

پسرم داره تمرین میکنه واسه بعد!                                                                                             یه دفعه دوربین و دیدی و اومدی سمت مامان

بعدشم خودتو لوس کردی تا مامان بهت دوربینو بده! دندوناشو !قربونت برم که دیگه داره شخصیتت شکل میگیره

27آذر و با مامان داری میری خرید فقط نمیدونم چرا انقدر آروم و افسردهافسوس

آهان حالا شدی پویان مامان!

 

عاشق خوابیدنتمممممممم

عصرم قرار بود بریم پیش آقاجون مامان که من خوابیدم و خیلی دیر رفتیم . وقتی بیدار شدم مامان ساره با سرعت نور من رو آماده کرد! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسنا سادات
28 آذر 90 18:29
خدا پسر نازتو برات نگه داره. خوشحال میشم به منم سر بزنی
aily
31 تیر 91 15:30
man ashegh poyan shodam az tarafe man ye booooooooooooos gonde az lopesh bokon inam ye payam baraye poya:GHADR MAMANO BABAT RO BEDON OONA ASHEGHTAN GOLAM!!!