پویانپویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ثمره عشق ما پویان

ماه اذر با پویانم

1390/9/23 18:04
نویسنده : مامان ساره
2,029 بازدید
اشتراک گذاری

3آذر و پویان آماده شده تا بریم مهمونی خونه خاله نغمه

                                                                             مامان قربون اون تیپ قشنگت بشهماچقلب

اینم عمو رضاست که خیلی دوست داره

تا حالا نتونستیم یه عکس درست از تو و وحید بگیریم!!!!!

                الهی فدات شم مامی با این تو دوربین نگاه کردنت. پسرم اونقده اونشب آروم بود با اینکه زیاد از این بغل به اون بغل شدی ولی اصلا غر نزدی آخه پسرم دیگه آقا شده

دوست دارم قلب

 

                                                                                                                             

جمعه 4 آذر تو اولین تاب سواریتو به تنهایی کردی.تقریبا رو تاب خواب بودی

            اینم پسر شیطون من که با هزارتا فیلم غذا میخوره.من عاشق این کثیف کاریاتم عشقم.

جمعه 11 آذر و مامانی و بابایی و خاله هانیه اومدن شیراز وبا هم رفتیم دالاهو. چه قدر خوب حالا مامان میرسه یه خورده درس بخونه!!!!

 

 

ظهرا که هوا گرم بود با مامانی میرفتی پارک پایین. اخه پسرم خیلی ددریه تا پاش میرسه به راهرو میخنده. قربون اون دستات برم که انقده محکم تابو گرفتی

دوشنبه 14 اذر خونه مامان جونیم داری تخمه میخوری !! ولی چون خطرناک بود ازت گرفتیم اینم عواقبش

عاشق لج کردنتم  عاشق قهر کردنتم  عاشق تمام لحظاتی هستم که دارم با تو میگذرونم

عاشق نونی عزیزم. مثل مامان!!!!!

اینم چند تا عکس خوشکل که عمو رضا ازت گرفته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
23 آذر 90 18:24
سلام.اقا پویان خیلی بامزه ست به ما هم سر بزنید شما رو لینک کردم
ساره
25 آذر 90 14:05
مرسی عزیزم به پای کسری جون که نمیرسه با اون موهای خوشکلش
جغله كوچولو
26 آذر 90 17:22
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.
مامان آرینا
28 آذر 90 18:21
سلام.چه پسری قندعسلی.خوشحال می شم به وبلاگ دخترم آریناسربزنید.واگر مایل بودید باه تبادل لینک کنیم.
حسین راد
20 بهمن 90 1:20
سلام . خدا ایشالا امثال شما پدر و مادر های مهربون رو زیاد بکنه ... مطمئنم پویان جان وقتی بزرگ شـد حتما متشکر پدر و مادر خوبش خواهد بود . خدا ایشالا بهتون ببخشتش .