پویانپویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

ثمره عشق ما پویان

واکسن 6ماهگی من

1390/7/30 12:12
نویسنده : مامان ساره
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

27 مرداد واسه واکسن 6ماهگی پویان با بابا حمید رفتیم تهران با اینکه 2هفته پیش اونجا بودیم آخه واکسن 4ماهگیت خیلی اذیت شدی بمیرم . همه هم میگفتن واکسن 6ماهگی بدتر ولی از اونجا که همیشه مارو سر کار میذاری من اصلا نفهمیدم تو واکسن زدی فقط یه تب کوچولو کردی. خدارو شکر پسرم زیاد اذیت نشد                خودمم نمیدونم چی شد اذیتتون نکردم!!!  متفکر

 

عاشق این نگاتم

 

آفرین دست دست !!! این جمله مامان هر وقت تو دست میزنی . قربون اون دستات برم

 

این لباستو خیلی دوست دارم.شانسی ست شد. تیشرتتو مامانی از کانادا آورده ولی جورابتو از ایران خریدم.من موندم چه جوری رنگاش عین همه متفکر 

قربونت برم که بغل می خوای    

                                                                                                                                                                                                                                                                                                 مراحل نشستن پویان            

 

 

ولم کنید بابا دوست ندارم بشینم کلافه

4شهریور بعد از 10 سال دوستای دبیرستانمو دیدم. خیلی این روزو دوست داشتم .آخه بعد از 10 سال دوستای مدرسمو که باهاشون بهترین خاطراتو داشتم حالا با توکه بهترین لحظاتو باهات دارم میدیدم

 

اگه خاله هانیه نبود من نمی تونستم از شبم لذت ببرم . مرسی خاله هانیهماچ

 

                                                                                                                     پویان وکریرش

                                               

من با ای پسر لوس چیکار کنم!!!نگران                                                                                                                                                                   

بازیتو کن پسرم               آرومتر مامان!

                                                                                                            

             

اونور چی دیدی انقده تعجب کردی عزیزم تعجب   

                                                         

نه بغلم فایده نداره کلا تو تعجب!!

ف

9شهریور و عید فطر. به یاد پارسال رفتیم spu

10 شهریور داریم میریم خونه خاله مرجان. خیلی پسر خوبی بودی  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمين
29 مهر 90 16:06
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
ثمين
29 مهر 90 16:10
سلام!
من سبك نوشتن خاطراتتون خيلي خوشم اومد!
با اجازه لينكتون كردم!
اگه دوس داشتيد منو با اسم "دنياي نفيس" لينك كنيد