پویانپویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

ثمره عشق ما پویان

سورپرایز کردن مامانی و بابایی

1390/7/30 11:46
نویسنده : مامان ساره
1,283 بازدید
اشتراک گذاری

1مرداد ساعت 4:30 پرواز داشتیم. من و تو تنها اولین سفر هواییت بود.من و بابا فکر میکردیم تمام طول پرواز گریه کنی ولی خدارو شکر خیلی پسر خوبی بودی و من رو اصلا اذیت نکردی.وقتی رسیدیم خاله هانیه اومد دنبالمون آخه مامانی و بابایی نمی دونستن.وقتی رسیدیم خونه مامانی داشت از خوشحالی سکته می کرد

من نمی دونم تو تو این دوربین چی میبینی که انقده تعجب میکنی. اینجا 2مرداد و شما 5ماهته                                                                                                                                                                                                                                                    

2مرداد و اولین دربند پسرم

 

                                                                                                                                

انقدرم بداخلاق بودی از عکسات معلومه

 

 

                                                                                                                               

6مرداد و داریم میریم خونه خاله سارا پیش سام راد دوستت ولی انقده اونجا گریه کردی تا خوابت برد. خیلی ترسیده بودم فکر کردم چیزیت شده ولی فقط غریبی کرده بودی.آخه ماشالله خیلی باهوشی

 

آره بایدم تعجب کنی از چیزایی که نوشتم!                                                                            

19 مرداد و آماده شدی بریم خونه آقاجون. چه پسر خوشتیپی دارم من  

وقتی از خواب بلند میشی میذارمت رو تابت و میرم غذاتو آماده میکنم .بعدشم حوصلت سر میره و میخوای بیای پایین    

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

zahra
2 آبان 90 19:36
تپلوی بامزه موش بخوردت ....پیش من وصبا هم بیا