پویانپویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ثمره عشق ما پویان

روزهای اول با تو بودن

1390/7/27 16:51
نویسنده : مامان ساره
437 بازدید
اشتراک گذاری

 یه خورده گیج بودم و نمی دونستم کجای زندگی وایسادم.مسئولیت خیلی سنگینی خدا بر دوش من و بابا حمید گذاشته . فقط اینو می دونم که روزی هزار بار خدارو شکر می کنم

 

 

 

میذاشتید من تو دل مامانم بمونم تا اینجوری غمگین نباشم!!!افسوس

 

ولی انگار اینجا بهتره آخه یه بابای مهربون دارم که عاشقمهقلب

 

 

مامان قربون خوابیدنت بره

 

اینم اولین خنده پسرم که تونستیم ازش عکس بگیریم

 

 

اینجا 6 اسفندوشما 8 روزته آماده شدیم تا خاله زهرا و مریم بیان دیدن تو. خوب بود یه خورده تغیر روحیه بود بعد از هفته پر استرسی که گذروندیم.

 

 

 

                                                                                                                                                                   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نینی طلا
27 مهر 90 14:21
جیجلشووووووووو وای چه نخودی بوده این پسله