پویانپویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ثمره عشق ما پویان

پرنس پویان

1390/8/1 0:05
نویسنده : مامان ساره
872 بازدید
اشتراک گذاری

23 مهر و پویان قشنگم واسه اولین بار نشست.روزهای قشنگ با پویان بودن داره میگذره

 

این هم پسرک شیطون ما

 

پویان رو گذاشته بودم رو تختش تا کارامو کنم با هم بریم پیاده روی.نمی دونم چه جوری مانتوی من دستشه؟!!!تعجبسوال

 

عمرا دیگه توی تشک بازیت بمونی!!!

عاشق موهاتم عروسکم

23مهرومامان کار داره. واسه اینکه تو سرگرم باشی اینارو بهت داد تا بازی کنی یه عالمه باهاشون سرگرم بودی

خدایا دستاشو

پسرم فعلا نمیتونه پرتغال بخوره پوستشو بهش دادیم!

29مهروداریم میریم مهمونی.بمیرم پسرم سرما خوردهناراحت

 




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سید کوچولو
1 آبان 90 0:10
گفتم الانه که هر چی رو میزه ولو کنه.. شما هم عکس بگیری
مريم مامان برسام
19 آبان 90 13:53
سلام عكساي قشنگي از جوجوت انداختي خيلي هم پويانت دوست داشتنيه اگه خواستين به من و برسامي هم سر بزنين خوشحال ميشيم